Vissza

Gyakran ismételt kérdések

Fizetnem kell a kiszállításért?

A Játék szertár webáruházban minden megrendelt terméket 25.000.- Ft értékhatárig 990.- Ft-ért szállítunk ki. A 25.000.- Ft-ot meghaladó vásárlás esetén nem számítunk fel szállítási és utánvét költséget sem.

Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?

Igen! A webáruházban feltüntetett árak az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói árak!

Milyen gyorsan kapom meg a megrendelt terméket?

Ön a vásárlás során egy megrendelést ad le. A megrendelést követően email-en és telefonon értesítjük a leghamarabbi szállítási információról. Ha bármilyen probléma adódna a rendeléssel vagy a kiszállítással ügyfélszolgálatunk értesíti Önt!

Biztosan megkapom a megrendelt termékeket?

Nem! A rendelésről kapott tájékoztató email nem minősül a rendelés visszaigazolásának, arról és a szállításról egy újabb email-ben tájékoztatjuk.

Mit tegyek, ha olyan terméket keresek, ami nem található a webáruházban?

Írásban vagy telefonon keresztül vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Webáruházunk kínálata folyamatosan bővül, ezért bátran keressen meg minket, ha olyan terméket szeretne, melyet nem talál az oldalon.

Mit tegyek, ha a termék nincs készleten?

Írásban vagy telefonon keresztül vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, megpróbálunk mindent megtenni, hogy beszerezzük az adott terméket.

Mit tegyek, ha a termék mellett nem találok leírást?

Webáruházunkat folyamatosan töltjük fel termékekkel, előfordulhat, hogy egy-egy termék esetében lemarad a termékismertető. Igyekszünk pótolni a hiányosságokat. Telefonon vagy esetlegesen e-mailben az ügyfélszolgálat válaszol a felmerült kérdésekre. 

Van minimálisan megrendelendő termék árban vagy darabszámban?

Nincs ilyen jellegű kritérium meghatározva, Ön annyit és annyiért rendel, amennyiért szeretne.

Amit megrendelek, azt egyből ki kell fizetni?

Nem feltétlenül van így. Abban az esetben, ha Ön rendel egy terméket, kérheti annak kiszállítását későbbi időpontra. Ez azért lehet fontos, mert amikor Ön kiválaszt egy terméket és az készleten van, és a vásárlásra később kerül sor, előfordulhat, hogy akkorra már ideiglenes készlethiány lép fel. A megrendelést tehát bármikor meg lehet tenni, a kiszállítást pedig lehet a későbbiekre is kérni.

Mit jelent a termékek esetében az, hogy előrendelhető?

Webáruházunkban a rendelhető termékek nincsenek készleten. Amennyiben ilyen terméket rendel, ügyfélszolgálatunk 1-2 munkanapon belül jelzi, hogy körülbelül mikor tudnánk a játékot szállítani.

Visszaküldés esetén hogyan és mikor kapom meg a pénzem?

Hibás, duplán vásárolt, vagy bármely más indok esetén visszaküldött, vissza küldendő játék esetében mindenféleképpen keresse fel ügyfélszolgálatunkat email-ben vagy telefonon. A játékot Ön is visszaküldheti hozzán és mi is el tudjuk hozatni. A játék visszaérkezését követően jóváírjuk a vételárat egy Ön által megadott bankszámlaszámra.

Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?

Nem kötelező regisztrálni vásárláskor, megrendelését e-mail-en is elküldheti számlázási és szállítási név, cím, telefonszám megjelölésével, vagy telefonon is leadhatja az ügyfélszolgálati számunkon: 06-30-625-6723

2017. Január 14.